Aaargh!!!

What´s wrooong!!! Varför kan jag inte posta inlägg på andras bloggar?
"internet explorer cannot show the webbpage" (lr vafan det nu står) kommer upp varje gång! Whyyyy???
Kan det ha nått o gö med alla trojanska hästar som galopperar runt i min dator!? :o/

Jag kan ju passa på att skriva lite när jag ändå är igång.. Jag har antecknat lite från min kursbok(ja pluggat altså) och imon återstår att skriva "sista-minuten-tenta"  Jag tror bestämt att det tar ca 60 min av mitt liv varje gång jag sitter och stressar fram nått som ska likna en tenta som jag hoppas får G på! Och jag gör det varje gång.. nä man lär sig fanemej aldrig! Deadline 22.e april.. ja då sitter jag o filar på texten till kl 23:59 och så mailar jag in skiten då (pluggar nätkurs)
 
Nu ska jag gå och försöka att inte tänka på TENTAAAN!!!
Go natt på er! (sov gott ni som kan)

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Det var ju inte braa.. ;P Hoppas du får G på tentan iafl, Jag tror du säkert får VG (MINST) Ha det bra! / . Cassandra

2007-04-22 @ 08:57:27
URL: http://cassandrajohansson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback