La vie est belle

Ja ibland är livet underbart.. som nu när jag mailat in tentan och bara kan sitta här och blogga i lugn och ro.. soo nice! och imon ska jag uuut.. det har vart sol och 25 grader här och jag har suttit inne i två dagar nu förutom cafebesök och lite promenad med älsklingen idag innan jag börja med skrivandet.
Lite kul bara att dom sa att det ska regna imon, fast det ska vara 22 grader så man får la hoppas att det bara blir en lite llr pyttelite regn.

Jag har verkligen an massa update att göra på bloggen.. borde lägga upp bilderna jag tänkt lägga upp för längesen men det är la ändå ingen som tittar in vid den här tiden så det kan gått vänta tills imon! (jag ska bestämt försöka sluta skjuta upp saker)
 
Nu ska jag soova!
Go natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0