:o(

Jag blir galen! har 1h kvar.. innan tentan ska va skickad, annars får jag gå på omtentan direkt fast då e det ju lite surt ifall man får U på den!
Så som det ser ut nu vet jag inte hur jag ska hinna och kanske e det bäst att jag skickar in den här tentan i veckan. Bara gör det tänker ni va? mm men här kommer det bästa, jag har redan en omtenta som ska in senast imon så egentligen borde jag ju ha gjort den först! Dumma dumma jag som alltid skjuter upp saker.. man mår ju inte bra av att stressa såhär ju.. (fan klagar hon på..o så sitter hon och bloggar ist) <--- yup I can read minds!
Jag skriver faktiskt av mej så känns det kanske bättre sen.. hur som helst så är det inte hela världen fast det är ju självklart dumt av mig och hålla på såhär.. det är små tentor som faktiskt inte är så jobbiga men samlar man allt till sista dagen så..

Läs och lär ;o)


Update: Jag ger mej och satsar på omtenta.. ja jag vet jag är en sån som ger upp ibland :o(
Har redan mailat min kursledare om det fast jag skickar in det lilla jag skrivit så jag kan få lite tips om vad som fattas.. kursledaren måste ju tycka jag är konstig., jag e ju bara desperat (jo de e skillnad)

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0