Onsdag kväll

Kl 19.00 var det utdelning av diplom för min och mammas kurs i turskiska. Kul och ha ett diplom till :o)
När det var avslutat så gick jag och hämta min boyfriend där han brukar "hänga"  och så gick vi och hyrde film för det var faktiskt kallt ute! Det har vart ca 25 grader i mer än en vecka nu men igår börja det trista regninga vädret och igag var det riktigt kyligt.. Han ville se "Bruce the allmighty" men den har jag ju sett en massa gånger så vi hitta en annan film med crazy Jim Carrey "Fun with Dick and Jane" som jag aldrig hört talas om.. den va faktiskt bra, skojig :oD
Nu sitter jag här och käkar pastaspiraler, MUMS! Jo visst är klockan lite mkt men jag jobbar faktiskt på att inte gå ner i vikt mer så då får man äta under de sena timmarna. Jag skulle fan kunna leva på pasta.. I LOVE!

Ska titta in på några av mina favvo bloggar en sista gång och sen ska jag sovaaa..

*Go natt på er sömntutor*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0