Plugga vs kolla på såpor?

198421-55

Saker som helt plötsligt är kul att göra när man borde plugga istället:

 - Diska

- Dammsuga

- Jaga dammråttor

- Vika om alla kläder i garderoben


Ja listan kan göras lång..


Saker som kan tyckas så mycket viktigare än att plugga:

- Kolla på såpor
- Ladda ner låtar av Elvis
- Stirra rakt ut i tomma intet
- Blogga (of course)

Ja om nån har nått mer tips på saker jag kan göra för att slippa plugga så får ni gärna tipsa!
Tips om hur man blir mer motiverat att ba slå upp boken till och börja med uppskattas också!
Så.. nu ska jag fortsätta kolla på min favvo såpa..
:op


Kommentarer
Postat av: Crazypill

känner igen det där =)

2007-04-11 @ 19:04:01
URL: http://crazypill.blogg.se
Postat av: Aidee

Som jag ser det så finns det bara ett sätt att att finna studiemotivation darling! Köp en jättegodispåse och superlimma fast den på skrivbordet där du har din bok...och sen...medan du läser (om du har bra simultanförmåga) så kan du småäta i flera timmar (om boken e riktigt hääääärligt lång)! Bra va:D glöm inte den obligatoriska hinken med latte oxå! Lycka till!
Dr.Study-Leet

2007-04-12 @ 23:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback