Tjohej!

Har haft vaga hangover symptom hela dan idag..
Jag och baby hade ju vår sitta-under-trädet-och-dricka-öl kväll igår. Tyvärr så satt det ett helt gäng precis bakom vårt ordinarie träd så vi fick sätta oss under ett annat ist. Det känndes lite surt först, tyckte lite synd om värt träd som måste ha kännt sig övergivet.. Joo träd har oxå känslor.. *smile* hur som helst så satte vi oss där det redan suttit folk eftersom det låg en massa tidningar utlagda så d va bara och sätta sig :o)
Det blev en lyckad kväll.. vi satt och prata om det mesta, även om saker som annars brukar utlösa bråk.. det var skönt att bara få prata ut! I love my baby, han e allt en fin kille.. Det blev två och en halv öl var och sen bagav vi oss hem till han.. vi köpte en öl till som vi drack på vägen,haha :oD
Med ca 200m kvar så träffa vi hans kompis som e taxischaufför så vi åkte taxi den lilla biten, sjukt onödigt men men..
Som vanligt när jag sover hos älsklingen så spendera jag nästan hela dan där oxå.. vi ba låg i sängen och hade det mysigt och sen var det ju baksmällan som faktiskt krävde horisontalt läge, haha! Vi gick o tog en kaffe sen och sen tbx te slappandet. Jag mår oftast bra på morgonen men sen börjar jag må dåligt senare på dagen.. sjukt!
Kl 18.00 klacka jag hemåt.. efter att ha terrat han i evigheter, haha ;o)
Det blev ingen utgång ikväll! Orka! älsklingen är iaf ute med sina kompisar.. jag är tråkig så jah ska sova snart..

Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0