Valborg & 1:a maj firande

Ikväll är det Valborg och det betyder parteeej.. och allt vad det innebär!
Där jag befinner mig, i Bosnien så händer det inget ikväll! Man firar inte Valborg men jag funderar på att införa denna högtid bara för att få öla lite mer,haha..
istället så firar man 1:a maj som man firar valborg hemma i sweden och man börjar tidigt, runt kl 10-12.. tills man orkar stå på benen då ;o)
Nu verkar det som att det komer regna imon, precis som förra året då det pissregna nästa hela tiden :o(
vi som tänkte vara ute i naturen..ja ja vi får se ifall vi har tur!?
De kommer vara jag och Dino (kan ju ha med hans riktiga namn nån gång ist för baby/älsklingen) och så hans bästa kompis Mahir.. som inte har flickvän så jag fick i uppgift att hitta nån tjejkompis jag kunde dra med mej!
Jaha lycka till när alla tjejer jag lärt känna är Dino´s kompisars flickvänner och sen så har jag ingen kontakt med de jag umgicks med innan jag gick och gänga mig!
Fattar inte vaffö dom inte kunde fixa nån tjej.. vafan dom måste ju ha umgåtts med några bitches innan jag dök upp.. men enligt min käre pojkvän så är alla tjejer de känner dumma "blondiner" så jag skulle inte trivas i deras sällskap.. jaha ja kul o veta att min baby vart efter den typen av tjejer!
Hur som helst så fråga jag en av tjejerna som jag dansar magdans med och idag ringde hon och tacka ja!!! Så nu står dom mej i fet gentjänst!
Jag ska träffa henne kl 19.00 så ska vi komma överens om allt.. Dino och Mahir möter upp oss.. hoppas hon inte backar sen när hon träffat dem, haha! Får säga åt dem o be nice :op

Får inte glömma att det är mammas födelsedag imon oxå..

Laterz, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0