1 år och 6 månader

image215

To mora da je ljubav- By Edo Maajka

En av "våra" låtar, haha :oD

Kommentarer
Postat av: Melissa

Ja, alltså det ÄR jobbigt, men man klarar det om man bara ger sig in i det på rätt sätt. Jag var ju som sagt jättetveksam till hur allt skulle funka och jag kan än idag tänka att fan tom bekanta som han typ bara hälsar på när han ser dem, ser honom oftare än vad jag gör.... och de klart att man blir deppig då, det kommer han bli om han fortsätter tänka så också. Men du kommer se sen när det har gått en vecka och helgen närmar sig så att man kan träffa sin baby, det är svårslaget. Det tror jag är en bra grej i sig, att man hinner sakna varandra så mycket och då uppskattar man varandra i stunden ännu mer tror jag. Förklara det för honom så kommer ni klara er =)
Jaså du gillar mediabiten också? Niiice... jag kommer förmodlingen att bo i majorna, sandarna. Du då? Puss! =)

2007-08-14 @ 20:28:15
URL: http://hellomello.blogg.se
Postat av: Melissa

Oj, jag hade ingen aning... bor han där?? och var bor du nu??? Jag är en av dina nyare besökare ju...haha, så jag vet ju inte direkt hur era bakgrunder ser ut, men ni är ju varken de första eller sista som har varit i liknande situation och folk har ju klarat sig, så jag tror verkligen att ni också gör det... va starka bara ;)