Booring med update..

Men nu har jag inte varit så aktiv här med bloggandet så jag får dra allt de senste dagarna.. har inte skrivit klart allt än men jag får publicera det iaf för det är ju så öde här på bloggen!
och jo jag vet att det inte är så intressant en som sagt så är det min dagbok jag skriver här på bloggen..
Enjoy it or not!

Torsdag kväll
Vi skulle ju ut och fira att Dino fixat skolan.. Han ville ha med sina kompisar oxå så jag var ensam tjej i killgänget. Det gör mig inget för det är skoj och vara med killar :o)
Jag & Dino köpte 3 2-liters öl och gick till parken.. det var rockfestival där oxå så vi hade livemusik där vi satt.. Efteråt gick vi bara över brn till andra sidan floden och fortsatte öl maraton där. Min älskling fick i sig lite för mkt och började bete sig dumt.. Det gick förbi några rockare och han var ju absolut tvungen att slänga r sig nån skitkommentar! Fy fan vad jobbig ha va! Låt bara alla vara ifred! mucka inte bråk för f*n!!! jag sa åt han att sluta bete sig som en idiot.. Hatar att se han bete sig illa.. Till slut när han inte fatta så skrek jag på han och bad hono dra.. sen börja jag gå därifrån. Han ropa att jag skulle komma tbx och börja komma efter mig när jag vände mig om..
-fortsättning följer

Fredag
Bakis var man dagen efter :op Dino lite mer då.. Jag messa min sparringpartner att jag inte kunde träna, haha.. lite jobbigt liksom. Hade iaf körning lite senare så jag lämna Dino hemma. Precis när jag ska kliva in i bilen ringen Dino och säger att M & H ringt och frgat ifall vi vill hänga med till Bstricak (utflyktsstället) Han ba "kan du inte avboka körlektionen?" jag sitter ju i bilen redan.. Sen säger instruktören att det bara blir en lektion eftersom termometern visa 39.5! (bilen hade stått parkerad i solen och ratten var så het så att jag inte kund hålla i den ens)
Jag ringde baby från instruktörens mobil och sa att jag skulle sluta tidigare.. M & H kom o hämta mig efter körningen.
Vi åkte upp till Restaurangen vid var i  sist.

Lördag
Jag är påväg hem från körningen när jag hör någon ropa på mig.. Det är baby! Han står och väntar på mig med M & H. Utflykt igen! Härligt med intiativtagande människor :oD Jag sprang bara hem o bytte om.. Vi åkte ut i naturen till ett ställe få vet om så det var bara vi där o så några bönder som valla får :o) Skönt o slippa en massa annat folk men marken där är privatägd av H´s kompis så därför finns det ingevi t folk där. Det var en verm dag men där i skuggan av träden hade vi det hur härligt som helst.. grilla, slappa.. slappa lite mer.. Jag blir alltid så sämnig av frisk luft så när vi kom hem till mig ville jag egentligen bara däcka men jag & baby drog en sväng till parken med några öl iaf. Helt underbar var kvällen.. 27 grader varmt var det! Haha, två killar kom och satte sig en bit ifrån oss o sen tog de av sig kläderna och gick o bada i floden :oD det enda man såg var bara nakna siluetter tyvärr ;o)
Stämningen var perfekt o då kunde det inte annat än skita sig till slut.. Dino ville att vi skulle gå o jag ville sitta kvar. Vi börja gå hemåt o jag börja störa mig på allt så självklart bröt ett bråk ut och Dino ville inte sova i samma säng utan la sig i soffan.. jag låg o lipa i sängen ett tag innan jag somna.. jag vakna till lite runt 4 av att baby kom in o la sig brevid mig iaf..

Söndag
Ledsen över att lördagen sluta med bråk så fick jag min mens oxå.. därav kan vi konstatera att allt tjafs dagarna innan varit del av PMS! Självklart så börja jag dagen med o lipa.. kunde inte sluta heller. Tänkte bara på gårdagen o på varför jag var tvungen o bli sur på Dino för! Visst jag hatar när han stressar upp sig helt plötsligt o vill hem när jag vill vara kvar ute men jag kunde sparat tjafset till sen så vi kunde få avrunda kvällen perfekt, men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0