En helt vanlig dag..

Sitter med en plastpåse på huvudet (färgar håret).. Ikväll ska jag och baby gå och bowla.
Vi bråka lite idag efter att vi varit ute.. Det blev inget morgonkaffe utan vi gick bara till "röda korset" där jag ska få lära mig "första hjälpen".
Alltid samma problem.. jag anklagar han för o inte vilja spendera tid med mig, bla bla bla.. Jag tycker bara vi ska ta vara på den tid vi har kvar innan jag åker upp till swe och vem vet när vi kommer ha tid o umgås ofta igen. Just nu har ingen av oss jobb o ingen går i skolan just nu så varför inte utnyttja det til max? Vill ju bara att han ska kunna spendera tid med mig som med sina kompisar typ.. kan han spendera en hel dag med en kompis så tycker jag han borde kunna gö det med sin tjej oxå, utan att det ska räknas som en uppoffring! På frågan svara han att hans kompis/kompisar inte ställde så mkt frågor och inte betedde sig som jag då.. men hållå! Om jag fick den tid dom får så skulle fan jag oxå vara glad, fatta! Sen sa jag det till han att "dina kompisar är skit och det är la klart att de inte ställer frågor.. dom bryr sig la inte om dig ellr vad du gör.." Att killar inte fattar vissa saker innan man lipat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0