Fredag & lördagskvällen

Sitter här nyduschad :o) 
Japp ännu en lördag som spenderas hemma..(min mamma e liksom ute..) 
Sitter på msn med bästa kompisen och kollar Gu:s hemsida för jag var dum no och inte tacka JA till det kurser jag kom in på så nu måste jag maila runt och se ifall det finns nån ledig plats på nån intressant kurs.. *SUCK*
sms:a några tjejkompisar för o se ifall nån ville ut men Dijana skulle vara med sin pojkvän och en annan jobba kvällskiftet.. Orka try harder.. är ändå kallt ute så jag har det bra här i värmen.
Party blir det när jag kommer upp till Gbg så nu kan jag lika väl sitta här för allt förlorat partajande skall tas igen med säkerhet ;o)

Igår var jag & baby ute.. (parken+utsikt över floden+filt+öl+snacks) vi snacka och hade det bra när det kom några små droppar regn så vi packa våra saker fort som fan och börja gå hemåt.. sen så sluta det regna! Hatar när vädret ställer till det så.. hade ju kunnat sitta kvar men vi satte oss på en bänk och drack de sista ölen och gick hem till baby sen..

Lekte lite med kameran oxå..


Kl 00.09: Nu är det läggdags.. ska läsa lite innan jag somnar. Glömde helt bort o plugga på "första hjälpen" som jag har prov i på måndag!

Go natt, puss!
image182

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0