Gårdagen

Igår var en händelserik dag :op typ.. lr kanske inte.. ja ja, hur som helst. Jag & baby fira 1 år och 6 månader :o) lr fira o fira gjorde vi la inte men vi tog en öl på ett ställe och sen köpte vi en varsin och satt på en bänk vid floden.. det var mycket mysigare. Jag får altid sån panik över "viktiga" datum för jag vill ha det så perfekt som möjligt och då blir det lätt pannkaka av det hela lr inget speciellt men men.. det sluta bra if..

Hade min första körlektion (här) igår :o) s himla kul o köra va! körde bara runt i cirklar på banan (som är byggd i det syftet) utanför körskolan, träna mest bara på att svänga.. Blev riktigt cool till slut! Tjöta en massa med instruktören samtidigt som jag var i svängarna, haha.. ska köra imon oxå, har ju lite brottom nu med körkortet eftersom jag ska upp till Götet om lite mer än två veckor! Just don´t paniiiik!!!

Äsch det blev bara 'nnu en bild på mej & Baby :op

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0