God morgon!

Nä jag gick inte upp nu.. har vart uppe i en hel timme faktiskt :op
Solen är här igen :o) Ska ringa älsklingen för o ta en morgonkaffe (jag dricker inte ens kaffe).. blir antagligen runt kl ett!
Har lite grejer jag borde fixa idag men vi får se hur det blir :op Visdomständerna ger mig huvudvärk så tändläkarbesök står på listan sen så måste jag anmäla mig till "första-hjälpen" kursen man måte fixa innan man får börja övningsköra här!

Laterz, puss & kram..


När dricker ni er moronkaffe?

Kommentarer
Postat av: Melisa.

Hej :)
Haha, znam :( zato ja volim bit u bosni ljeti.. :P
vad kul att egentligen bara flytta dit bara sådär:)
Ja sam iz Brckog, a ti? Puss.

2007-08-06 @ 15:25:03
URL: http://melisademir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback