I´m CRAZY in love

Lite tankar från igår kväll..
(gick inte o posta inlägget då)

Ibland undrar jag vilken typ av människa man kommer utvecklas till egentligen? Sen jag blev tillsammans med Dino så har jag nog förändrats som mest och lärt känna mig själv en hel del. Många gånger har jag varit en person som jag inte känner igen själv! Det är lite läskigt tycker jag!
Nu på senare tid så märker jag att jag börjar bli possesiv när det gäller min baby.. helst så hade jag velat ha han med mig hela tiden! Som jag sa till Elma igår när vi satt ute på hennes tomt.. "tänk o ha en liten Dino i väskan.. bara gå o bära på honom hela tiden o va säker på att han inte ställer till med nått.." haha :oD Det var mest en gullig tanke men det handlar om att jag inte vill dela med mig av honom..
Shit jag kanske borde skaffa husdjur?
Sen är det ju det där med att jag tycker att d flesta han "umgås" med har dåligt inflytande på han o inte är passand umgängelsekrets! Om jag bara kunde vara säker på att han kommer in på rätt väg så skulle jag lugna ner mig.. Men usch det är ju jobbigt att hålla på o känna såhär!
Att jag snart åker till swe och blir utan baby i två månader har gjort att det är tjafs oftare.. Vi är båda oroliga för hur det ska gå men jag hoppas att allt löser sig.. som det ju brukar göra här i livet!



Ikväll satt jag o baby i parken igen, som igår kväll då.. fast ikväll köpte vi dricka ist för öl :op o just det ingen filt hade vi med oss heller för det var inte planerat, men stan är bara full av 15 åringar så man kunde ha räknat ut att vi skulle hamna där till slut! Igår hade vi det mysigt men det sluta ändå med liite tjafs. En kompis behövde nått o när han ringde Dino så skulle vi inte sitta kvar utan gå o möta hans kompis.. klart ag blev sur.. ska jag gå nu för någon annans skull? Du gör helle honom en tjänst o  säger att vi ska gå än o sitter kvar med mig! När du är ute med mig så skiter jag i andra o det borde han oxå gö.. men som sagt så fattar killar inte ibland! 
Ikväll var det oxå nått med att han inte var på humör o att han var trött så han satt mest tyst.. kul! sen när han skulle följa mig hem kom Mahir körandes o då blev han minsann på humör.. Aaaaargh!!! Men enligt han så är det inte alls så.. anyway.. skulle kunna tjata om orättvisor hela natten men nu måste jag hoppa i säng!

/Natti natt på er ♥


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0