Idag är det onsdag..

Inget speciellt med onsdagar visserligen men jag är på bra humör :o) Mår alltid bra av att ha saker o gö!
Idag var jag på träningen och sen var det övningskörning :o) hade två lektioner idag. Körde runt på banan igen och lärde mig köra uppförsbacke med hjälp av handbromsen.. klara det galant! Imorgon så ska jag ut och köra på riktigt!
Nu har jag tvättat lite kläder och ska snart börja sminka mig och ringa baby.. Han e ute och fiskar. Tänkte gå och kolla på lite men behövde duscha o grejer.
 Är ju mitt uppe i o leta efter nån ledig plats till höstens kurser på Göteborgs universitet och nu har jag fått napp men kan inte bestämma mig! Globala genusfrågor lr Kultur och identitet. Om nån lärd person kikar in så kan man kanske få lite hjälp :op Samtidigt kolla jag upp hur mkt Csn bidrag jag kan få tillsammans med lånebiten.. 7000 nånting kr i månaden! har aldrig haft så mkt egna pengar ju! Can´t wait to study! ska ju försöka jobba lite oxå. Hoppas kunna spara ihop till en resa till mig & baby :o)

Bye for now!
image217
Money money money, must be funny..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0