Lördag

Det har varit tropisk värme och torka här men igår så skulle det minnsann regna.. jag och baby som hade laddat inför ännu en fredag i parken men igår hade vi inte tur :o( jag som släpat med mig väskan proppfull :op filten jag tar med mig till vårat fredagsmys i parken tar sån plats ju..
Vi gick iaf och satte oss på uteserveringen till caféet där Dino brukar hänga :op där drack vi tva halvliters öl var och smaka lite på körsbärslikören jag hade med mig i en plastflaska, haha.. Det börja regna riktigt ordentligt och under nästan hela tiden så oroa sig min älskling för hur vi skulle ta oss hem vilket sabba stämningen lite. Sen avtog regnet och vi tog fram min filt och hade den över huvudet medans vi traska hem till Dino :o) När vi kom hem och la oss så fick han ont i magen och jag kände att jag kunde sommna direkt så vi däcka ganska fort.. inget mys då så fredagskvällen igår var inte så lyckad med andra ord ;o)

Idag spendera jag nästan hela dan hemma hos Dino. Var bara iväg ca 1 timme för och gå o byta USB-kabeln jag fick till min digitalkamera eftersom den inte passa och få kvitto eftersom de inte hade några kvitton då jag köpte den :op Dino kände sig inte så kry så jag tog med mig salvia te och C-vitamin hemifrån och några majskolvar som vi plocka från majsfälten på min pappas mark :o) Jag såg till att han krya på sig riktigt fort.. för nu är han ute med sin kompis på stan så..
Ikväll är det lördag ja och jag ska spendera kvällen här framför min dator.. hoppas ni andra har det mer party iaf!

Här är min nya och efterlängtade digitalkamer jag köpte igår. Den kosta mig ca 1900 kr.. en hel förmögenhet ju :op men fin är den lr hur? Baby var med mig och hjälpte mig välja mellan den här och en Sony Cybershot W-35.


Första bilden jag tog var på baby såklart.. han blev lite orange bara..


..Har lagt upp en ny profilbild.. för o ge bloggen en mer sommrig touch, haha.. Bilden är från förra sommaren då vi var i Kroatien på ön Ciovo. I år var vi på halvön Orebic men jag glömde mobilen hemma och jag hade ju ingen digitalkamer då så har inga bilder o lägga upp därifrån. Tog kort med engångskamera så när jag framkallat dem får jag ta kort på korten :op

Ja ja jag har tråkigt så nu ska jag gå o läsa lite annars kommer jag bara sitta här o skriva en massa  onödiga inlägg!

Go natt på er!
image182


Kommentarer
Postat av: Ilvic*

Wiieee, nu förväntar jag mig massor med kort i fortsättningen :P

2007-08-04 @ 22:19:51
URL: http://ilvanaaa.blogg.se
Postat av: Melissa

ny kamera väry najs =D

2007-08-05 @ 02:25:32
URL: http://hellomello.blogg.se
Postat av: Sämmi

Oh, Orebic är sååå fint. Vi brukade alltid vara där förr men nu har det inte blivit av på länge :/

2007-08-05 @ 17:08:20
URL: http://selmiiic.blogg.se
Postat av: Melisa.

lite sådär avundssjuka över att du är i bosnien.., jag har redan återvänt hem till sverige, tyvärr.

2007-08-05 @ 17:21:33
URL: http://melisademir.blogg.se
Postat av: Melisa

Jo, avundssjuk :( haha , jag trivs i bosnien som fan, eller iaf om somrarna. Kanske inte är lika intressant om man är där hela tiden?
läste att du var från göteborg egentligen, eller? bodde du där länge innan du flytta till bosnien?