Miss Depp

Jag har väldigt lätt för o gråta o hur ofta jag än släpper någon tår så kommer de väldigt lätt igen. Just nu känner jag att jag skulle kunna gråta.. hade varit skönt.. men det kommer la sen :op Är så less på allt tjafs mellan mig och Dino den senste tiden! Igår kom vi överens om att han skulle ut med Mahir på kvällen o att vi skulle ses under dagen men jag messa han att det var nog bäst att vi inte sågs för jag är på sånt humör som bara kommer leda till tjafs o bråk :o( Taskigt, jag vet! men jag kan inte hjälpa det när jag bara har en massa negativa tankar just nu.. Nästan alla våra bråk just nu hadlar om att jag tycker att han prioriterar alla mer än mig o att han hellre e med andra osv. Sen tror jag nästan aldrig på nått han säger när jag frågar vart han varit o så.. Det är hemskt men jag är så sjukt misstänksam o tänker bara att han ljuger.." lr talar osanning som jag brukar säga :op
Nyss så hade jag två missade samtal från baby så jag ringde o han fråga ifall jag ville komma över o mysa lite.. han var gullig så jag antar att han känner av mina deppvibbar o vill vara lite snäll mot mig så jag ska dit o jag hoppas vi slipper bråka..

Såpan fortsätter..


Update: Träffen med baby blev utan bråk!  Men när vi skulle skiljar åt kännde jag ändå att jag blev lite sur på han.. jag e ju på konstigt humör idag! Det störde mig att han inte följde mig hela vägen hem! jag visste att han inte skulle göra det o när han inte gjorde det som vanligt så blev det störande. Nu är det inte så att han aldrig följer mig hem.. han gör det på kvällen o så men oftatst inte under dagen.
Oj oj vad vi verkar behöva en paus i vårt förhållande! Tycker inte ni det?

Kommentarer
Postat av: Aida

Den som älskar dig över allt annat ska göra allt i sin makt för att inte få dig att gråta!

2007-08-30 @ 17:24:56
URL: http://starly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback