Monday

God morgon,

Usch
idag ska jag gå och ha prov i "första hjälpen". Är inte så säker på att jag skulle klara och ge någon FH för bara av att sitta och lyssna på föredraget om det så mådde jag illa av allt snack om blod och sånt.
Provet är kl 3 så jag får skippa tennisen för jag måste läsa på lite mer. Jag som verkligen kände för att spela idag! det var skit längesen jag träna ju. Igår spela jag med turken men det är inte samma sak för han spelar ju inte så bra.. gjorde inte jag heller igår för det var ju ett tag sen så man e ju lite ur form!

Nu ska jag gå och fixa frukost..

/See ya later!

Kommentarer
Postat av: Ilvic*

Svar; Jaha okeej, jag fyller år den 1 sep och den ska firas i gbg :) Hehe. Joj en sån grej är så typiskt mig med, att glömma saker. Hoppas du hittar någon annars kurs då! Neee, moj dragi zivi u Mariestad :( Det är typ vid Skövde. Det kommer inte vara lätt men enligt honom kommer det gå bra. Snart har jag också körkort hoppas jag så då kommer det bli lättare. Om våran kärlek är så stark så kommer vi klara det :) Lycka till på provet! Pusss*