Morning!

Hej hej!

Ingen sovmorgon ida heller! Dino skulle upp tidigt och jag kände inte för o sova längre.. inget kul o ba ligga där helt själv sen. Inte en enda morgon har vi haft då vi kunnat ligga o gosa till 12 typ! Jag har haft antingen bilskola eller tändläkarbesök inbokat varje morgon sen baby kom hit.. På fredag kväll kommer mamma hem så det e bara en dag till jag har Dino in da house :o( När mamma åkte tänkte vi "Gud va härligt, hela 5 dar tesammans.." men d går fort o räcker knappast!

Om en timme ska jag iväg till tennisen och sen fort hem, duscha, byta om och springa till bilskolan.. Gillar när man har det lite stressigt :o)

Blog u later!
*Kisses*


Kommentarer
Postat av: Elle

söt blogg du har..påminner lite om min

2007-08-23 @ 10:33:08
URL: http://hitme.blogg.se
Postat av: Amina

Haha, ja, bulevar är inte heller att leka med :D men det händer knasiga saker i swe oxå, häromdan var jag med om att en man STANNADE mitt i en rondell för att svara i TELEFON!! hahah så tragiskt så det blir roligt!!
Enklast är nog att låta jobbet styra, där jag får jobb kan jag bo ;))
Btw, Shrek 3 är bäääst! Jag älskar åsnans och drakens bäääbisar haha :D Sötaste!!!
Kram!