Mys

Väntar på baby.. vi ska bada bubbelbad! Himla MYSIGT!

Va ute med Elma och Majda ikväll.. vi gick på café, promenra runt på stan. Jag gick hem lite tidigare för det blev lite kyligt för min del.. sen så vill jag hellre mys med gosiga Dino ;o)
Ooh idag var jag inne i skoaffären "Bata" där jag kollat in söta skor jag vill ha.. gissa ifall alla storlekar e slut, förutom st 36 då vilken inte hjälper så mkt i mitt fall :o( BUHUUUU!!! Hon i affären börja snacka om att hon köpt likadana o att d va så sköna.. Ja men vad kul för dig da! Hon ringde till en annan stad men d var slut där med! Nu återstår o se om de finns i Sarajevo!? jag ska ju ändå dit och köpa med mig ett par höststövlar som jag velat ha läänge innan jag åker till sweden!

Nä nu ska jag fixa badet!

Ha en mysig måndagskväll!
image182

Kommentarer
Postat av: Malin

mm.. låter riktigt mysigt med bad:)

2007-08-21 @ 19:54:30
URL: http://mmalinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback