Nattuggla

Lite dåligt med uppdatering igen..
Jag och baby har precis kollat på film. Det var nån med Bruce Willis, kommer inte på vad den hette nu men det var en komedi.
Imorse började jag dagen med ännu ett tandläkarbesök. Tredje lagningen nu.. and moore to come! Börjar nästan undra ifall tandläkaren inte hittar på bara för o suga ut en på cash! haha.. who knows!? Sket i tennisträningen idag så jag kunde krypa ner i sängen brevid älsklingen igen :o) sen var jag och körde.. börjar tröttna nu! Vill bara kunna köra grymt bra nu o få det där j**la körkortet! :op
Imon har jag körning kl 10.30 så inget ligga o dra sig med baby då heller.. Aaaargh :o(

Go natt på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

trevligt!

2007-08-22 @ 14:33:57
URL: http://maddelue.blogg.se
Postat av: Amina

Lycka till med körningen!! :) Var brukar ni köra nånstans, runt i stan? Det är verkligen inte helt lätt att köra i Zenica, speciellt från Bosanka till typ Odmut, den gatan e nog värst :D Helt annorlunda från Sverige :)
Ang praktikten, jag är ju inte helt övertygad om att jag vill/kan bo där för alltid.. så det här är perfekta tillfället att prova :) Om jag märker att jag trivs och vill vara kvar där efter ett halvår.. ja, då börjar jakten på ett jobb :) Kram!!

2007-08-22 @ 19:02:08
Postat av: Emina

svar Amina: Hehe tack! lär behöva det :op nä d e ju inte lätt o köra när alla är divljaci :oD Bilskolan e ju vid bilmisce arenen typ så jag kör runt på den gatan som går därifrån till stationen.. så d e ok än så länge. fast många övergångsställen på den sträckan och det är ju ba såå jobbigt att stanna,haha :op
Ja när du har din examen så kan du ju testa dig fram o se vart du vill bo. Lite här o lite i swe kanske!?
Pusa, Emina.

2007-08-22 @ 19:11:17
URL: http://belliss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback