Nu är jag tbx :o)

Nån som saknat mig? haha :op

Idag sa jag hej då till pappa så nu är allt back to normal igen. Umgicks ju en massa med han eftersom jag inte sett han på ett helt år.. vi åkte hit och dit.. var i Kroatien sen Sarajevo och igår kom vi hem från Rovine (ett ställe nära staden Gradiska) där min pappa har lite mark och ett litet hus.. Min blivande ranch :op Eftersom ingen bor där nu och han som bodde där under och efter kriget (i Bosnien) förstört allt så ser det ut som f*n och utan varken rinnande vatten eller el! Andra dagen så fixa vi vattenpumpen :o) Vi kom dit på söndag kväll och var där till torsdagen så vi hann fixa lite men som sagt så finns det hur mkt som helst att göra.. jag fick lust o gö så som dom i Extreme housemakeover, haha!

Jo får ju inte glömma det viktigaste.. det som jag var mest orolig och nervös över.. My daddy meeting my baby! Samma dad innan vi åkte till Rovine så berätta jag för pappa om att jag hade pojkvän och fråga ifall han vill träffa han. Det gick bra och vi satt på café alla tre en stund.. så som jag skrämt upp Dino så sa han att han inte ville träffa han när jag ringde han på morgonen samma dag och sa att han skulle vara berädd på o träffa min pappa eftersom jag tänkte berätta! Nu undrar nu säkert varför så mkt stohej kring o berätta om pojkvännen men det blev bara så att jag aldrig sa nått om det innan och sen är det här egentligen min första riktiga pojkvän (jo trorts att jag är 22) och sen har jag aldrig hört pappa nämna ordet "pojkvän" så jag var lite osäker på hur han skulle se på det. Hur som helst så gick det mkt bra och nu imorse innan papa åkte så satt jag,mamma,pappa och Dino på café :o) Dino hade köpt en flaska rakija (starksprit.. oftatst hembränd, hihi..) till pappa.. gullig han e min älskling! Under d senste dagarna som jag vart ifrån Dino så har jag kommit på att jag verkligen älskar han mucho! Hela dan idag så har vi bara haft det mysigt.. nu ska jag bara fixa mig och så ska vi ut igen! ta några öl och testa lite körsbärslikör som min faster mixat ihop ;o)

Idag köpte jag äntligen en efterlängtad digitalkamera.. visar den imon!

Ha en go fredag!
*PUSS*

Kommentarer
Postat av: elvisa

jag är med från Rovine :D gött :D

2007-10-06 @ 15:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback