Rain

Oj nu börja det åska.. väntar på regnskur hela dan! Klarar inte när vädret är spänt.. fick värsta konstiga huvudvärken idag innan jag skulle ha min körning. mamma fråga ifall jag inte skulle ta en kaffe men jag våga inte, brukar ju må skit efteråt så jag köpte en energy drink ist bara för att vakna till men ist börja jag må illa! fy! ..och så skulle jag ut o köra i stan, men som tur va så gick det över.
(Nu regnar det ute..)
Var med mamma innan körningen. Vi gick o köpte ett memory card till min digitalkamer o sen gick vi o åt o sen på cafè.
Fan jag kommer sakna min mamma så oerhört mkt o det känner jag redan nu.. fan man tar verkligen människor man tycker om för givet! men det fattar man ju inte i vardagen utan först när man ska åka iväg.. nu ska jag ju bara vara borta 2 månader men det känns som en evighet vafan. Fast det är ju inte så att jag inte vill åka men jag är hemskt sentimental o känslig.. Känner mig så illa till mods bara! Började dagen med o bråka med Dino över telefon.. o jag sket i o höra av mig mer. Han ringde nyss en signal från Mahirs mob. Jag ringde upp o han lät sådär som han brukar när han vet att han haft fel.. Vi ska ut ikväll som vanligt men jag är på skithumör o känner att allt min baby säger eller gör är FEL! Jaha ni ser ju mönstret här.. alla inlägg går över till temat: MIN BABY



Placem ja, place i nebo.. kisa lije napolju a i kod mene..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0