Segt..

Hej hej,
Värst vad segt det är med bloggen på senare tid! Hinner typ inte sätta mig ner och komma i bloggstämmning.. Jo JAG behöver komma i bloggstämmning :op

Har varit och klippt mig idag. Uppklippt som vanligt och snedlugg. Det blev fint men ändå inte som jag egentligen tänkt mig. Jag ville ju spara till långt hår! så det går en bit över brösten iaf och nu innan jag klippte mig gick d ner till brösten men nu har håret blitt sådär mellanlångt igen :o( Det var första gången jag klippte mig hos den här frisörskan och hon klipper riktigt bra men hon gjorde en liten miss ändå.. hon klippte jättebra snedlugg men hon tog lite hår från andra sidan benan och klippte till d kort.. donno why? blir som en minilugg där :oS Haha, klart att det altid måste bli nått konstigt när jag ska klippa mig!
Min kusin va med mig hela dan typ.. hon e 18 o jag klarar inte o va me henna alldelled för länge! Man e nog lite mer vuxen än man kan tro ibland men man märker det när man e med människor som är motsatsen. Sen har hon konstig syn på saker o ting o hon kritisera fan min kille idag!?
Vi gick ner till floden där Dino stod o fiska.. han bad mig köpa dricka åt han o sen tyckte hon att han kan la säga tack eller varför kommer han inte upp ur vattnet o hämtar drickan själv.. bla bla bla.. hallå eller? Hur fan kan man vara sån? jo tack jag vet själv vem jag är tillsammans med o jag gillar faktiskt honom, annars hade vi inte varit tillsammans eller hur? ja ja.. Nu ska jag ut med min baby :o)


Laterz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0