Skönt med träning

Aah jag tror inte det finns nån härligare känsla än när man varit o spelat tennis i 32 grader värme, blivit helt utmattad och sen kommer hem och tar en dusch o sen bara sjunker ner i soffan.. Mamma lagar mat oxå.. mums!
Kommer ihåg att jag läste i en tidning att man kan bli beroende av träning! Lyckohormonet (kommer inte på vad de heter nu..) som utsöndras när man tränar gör ju att man mår bättre o när man sen tränar regelbundet så mår man dåligt ifall man typ slutar.. men vafan det är ändå positivt, så länge man inte överdoserar :op Vet inte ifall jag e beroende, haha.. men när jag spelar mindre tennis lr när det blivit en paus på några månader så blir jag rastlös så jag måste verkligen röra på mig för o må bra! och för att inte få ett BIG ass :op




Kommentarer
Postat av: Ilvana.

Ah kan tänka mig att man blir seg av värmen. Mene to ubija kad sam dole. Hehe. Kad kreces za Svedsku? Puss*

2007-08-29 @ 17:29:03
URL: http://ilvanaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback