Söndag

Morning!

Gillar söndagar! finns nått lugn över den dagen i veckan.. den finns till bara för o slappa och sen ifall nått kul händer så e det bara en bonus :o) No expectations! Snart ska jag iväg och spela lite tennis. Har inte spelat på minst 3 veckor! Sen måste jag plugga lite till "första hjälpen" provet som e imon :o(
Igår sa Dino att vi skulle hem till Mahir ikväll och fira lite eftersom han öppnat en servicebutik. Så det blir kul om de inte ändrar planerna. För övrigt så var min älskling hemma kl 23.30 igår! Jag ringde och då satt han i bilen med Mahir som körde han hem! Nä jag kunde heller inte tro det så jag terra han lite med frågor och "om du ska ut igen så får du gärna säga det.." Men nej vi bråka inte! Tydligen var det så att kompisen skulle upp tidigt så det blev en kort utekväll!

Ska gå o fixa mig nu..
Laterz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0