Summer passing by..

Det är faktisk (kollar mobilen) den 7:e augusti idag.. vilket betyder att det är lite sommar kvar :o(
Ännu en sommar som inte blev så som jag ville ha den! Var vid havet i några dar men det blev ju ingen turkietresa.. Mest därför att jag ska åka upp till gbg i början av september och jag har redan var borta från baby så det är taskigt ifall jag säger att "nu drar jag till Turkiet en snabbis" fast det var ju 4 år sen jag var där sist! det gör ont! sen jag var 5 år gammal så har jag & mamma spenderat somrarna i Turkiet men den traditionen bryts sen 4 år tillbaka :o(
Ingen Turkietresa= Ingen riktig sommar!
Vi brukar åka till samma ställe och bo på samma hotell från år till år.. känner mig sjukt hemma där..
För ett år sen så tyckte jag det var skit att jag och Dino inte åkte nånstans själva och sa att nästa år så måste vi gö det.. Det var ett år sen nu och här sitter vi.. ingen romatisk resa :o( fattar inte att det gått ett helt år och att ingen av oss lyckats spara ihop några cash! hade han åtminstone gjort det så hade jag kunnat få pengar av föräldrarna.. Då kanske han fått följa med till mitt paradis ;o)

image187
Bild på mitt paradis! Kemer/Turkiet ♥

Drömmer mig bort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0