Torsdag (inlägg nr 300)

Morning!

Inledde den här dagen med tandläkarbesök kl 09.00! Laga ett litet hål :o/ Bra start på dagen, haha :op
Min sparringpartner kan inte spela idag så jag flytta fram min körlektion till 12 så man får det gjort och sen ska jag träffa baby o ta en kaffe.. o berätta hur duktig jag e på o köra bil.. ;o)

Har observerat att folk börjat shoppa höstkläder! Det gör man la först då man börjar frysa :op Tycker det är deprimerande att ens börja tänka på hösten nu! Låt värmen vara här ett tag till! Visst det är mysigt med höst i ungeför en vecka sen blir det bara sådär grått o trist..


image218
Inget slår det här!

bild: Kemer/Turkiet


♥Laterz!


Kommentarer
Postat av: azra

oohhh jag tycker inte om hösten heller om jag fick välja skulle jag ha sommaren året om och lite vinter ibland så man kan åka skider..:D

2007-08-16 @ 19:58:28
URL: http://azr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback