Uppdatering..

Kom hem nyss.. har inte varit hemma så mkt de senste 2 dagarna så inläggen uteblir. Hatar när man måste sitta och uppdatera sen.. "jaha vad var det som hände igår och vad gjorde jag då.." ja ni fattar.. allt blir så rörigt men så är det när man latar sig :op




♥ Ready.. (kul min baby fick på bilden, haha..)
♥ Steady..
♥ ..Dino gone fishing!
♥ En liten fisk som svalt kroken :o/
♥ Alla små rakare hamni i plastpåsen
♥ Jag läste..
♥.. sola lite..
♥ blev lite tråkigt sen men sen låg ja bara där och tittade upp mot träkronorna och njöt av den ljumma vinden.. naturbarn :op

Igår under hela dagen så var jag med Dino och fiska :o) han fiska och jag låg och sola för och vara mer precise! sen kom en av hans kompisar oxå.. fattar inte hur dom orka stå sådär länge i det kalla vattnet! Min baby fick napp hela tiden medans kompisen bara fånga en fisk som han släppte. Jag fick inte så mkt färg för träden skymde solen.. fanns en litem gräsplätt där solen var hela tiden men mitt emot på andra sidan floden så satt några alkisgubbar så jag ville inte ligga där för dom skulle ju inte kunna låta bli o kolla eftersom jag var den enda som sola där. Inga folk som solar längre vafan! Konstiga alla e här.. så fort den tropiska hettan lagt sig och det är "normal" sommarvärme så är det inget folk ute! brukade vara fullt för för en vecka sen typ.
Runt halv 7 fick det räcka så vi drog oss hem till Dino.
På vägen fråga han nått som blev början på ett bråk som sluta som det största hittils.. lr mest gap o skrik och tårar.. Dino fråga
"Vad säger du om att du går hem lite tidigare ikväll så jag får vara lite med Mahir?"  Sure, jag är inte emot det att han umgås med kompisar men jag har nog bett han ett par hundra gånger att
"snälla om du vill att vi inte går ut nån kväll eller flera för den delen så låt mig få veta det dagen innan så jag kan ringa nån kompis jag med för jag kan sällan hitta nån och gå ut med i sista minuten.." och ändå så ställer han frågan och när jag upprepar det jag sagt hundra gånger så såger han att "okej jag bara fråga.. jag går ut med dig ikväll då.." 
Visst det är ju skitkul och gå ut med pojkvännen när man vet att han egentligen inte ville..
Det handlar inte längre om ifall han går ut med mig eller inte utan om en så enkel sak som att kommunicera som en normal människa.. AARGH!!! KILLAR!!! Jag var bara tyst sen och han fatta att han gjort fel men istälet för o ba säga förlåt så börjar han va sådär gullig.. vilket är just gulligt men jag pallar inte sånt när jeg e sur så det köpte jag inte.. och då blev han sur.. Sen så kommer det naturligt att man börjar tjafsa och sen tjafsa lite mer och sen blir jag så frustrerad över att han inte fattar att jag blir sårad eller varför för den delen och då kommer även tårarna!.. Jag har svårt och sluta tjata när jag kommer igåg och drar upp allt som gör mig ledsen.. han så åt mig gå fler gånger men nör jag går mot dörren så ändrar han sig. Till slut sa jag nått och gick jag men jag kom inte långt innan jag vände oc gick tillbaka (värsta såpan vafan) klarar inte av och gå så när inget är uppklarat.. Jag sa att jag glömt mina pengar och det hade jag men shit vad genomskinligt :op
Fortsatte och att tjata på han och sen rann det över och jag börja gråta sådär hejdlöst.. det är alltid då Dino ger upp och kommer o tröstar mig (jo han e ändå min baby) Jag lugna ner mig och när allt var bra så säger han nått i stil med att "jag respekterar dig men du respekterar inte mig.." Va? det räkte med bråk men skulle jag ba skita i det uttalandet? nope.. så lite smått så börja det igen.. hur kan han säga så? Han kom in på att han inte tänkte vara en "toffel"  Inget jag någonsin krävt av han och den enda han toffla för var sina kompisar! Det tyckte han inte om o höra.. Och han sa att det definitivt var slut mellan oss nu! bla bla och så flippa han över och skrek på mig och så satte han ser bara ned och skymde ansiktet med händerna.. han sa att han aldrig mer ville se mig! Jag såg att det kom tårar! Jag tänkte att shit jag fick killen o gråta.. och så kände jag mig dum fast det var hans fel egentligen. Jag gick eftersom han sa att han ville det men jag stanna i korridoren och kunde bara inte lämna han så jag vände tbx för andra gången..
2 be continued..

Kommentarer
Postat av: Ilvic*

Oh lord, du kan inte bara sluta så. Hehe. Men det är jävligt bra att du står på dig så! Många tjejer som inte vågar säga något. Lycka till!

2007-08-10 @ 13:09:50
URL: http://ilvanaaa.blogg.se
Postat av: Ilvic*

Oh lord, du kan inte bara sluta så. Hehe. Men det är jävligt bra att du står på dig så! Många tjejer som inte vågar säga något. Lycka till!

2007-08-10 @ 13:09:58
URL: http://ilvanaaa.blogg.se
Postat av: Beisa

herregud vilken såpa..
men endå du e bra som går tillbaka.. känner igen flera scenarion som du beskriver.. killar fattar aldrig föränn man släpper en o en annan tår..
men själv är jag sådan som går sen skiter jag i vilket..