Guten mörgen

Sitter nggär och äter frukost och smular på tangentbordet, hehe.. nej da det var bara yoghurt :op
Som vanligt när jag inte har skola eller något inplanerat så sitter jag hemma och har svårt för att komma iväg. Ska fixa en grej efter kl 2 och innan tänkte jag eventuellt hinna sola lite! Nä jag vet, det är inge bra med solarium men jag solar inte annars, tänkte bara bli lite brun, eller mindre vit inför nyår så man blir snyggare i sin nya klänning ;o) Har försökt att komma iväg till den där solningen i flera dar nu men vi får se om jag kommer iväg idag då! Sen blir det la lite spring på stan efter accessoarer och så måste jag lägga undan mina skor också! Ja det är la lika bra att börja fixa sig da..

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0