Inte det minsta party

Känns lika hemskt att sitta och skriva inlägg i bloggen en fredagskväll! Jo jag mår dåligt av att inte orka gå ut för jag har ingen som helst lust till det men det är ju fredag och då känns det som att man är lite tvingad till att vara åtminstone liiite party men jag kan ju säga att jag definitivt inte är det minsta party ikväll!
Ska gå och dricka lite hett te som jag kokat för jag känner att den där influensan vill åt mig. Sen ska jag sova, för imon ska jag upp tidigt och hinna med en massa innan jag och Zåze ska till M och äta mat och tårta för hon fyller år! Grattis! ska hinna simma, köpa present och shoppa smink på Bellevue innan oxå!Weeei busy!

Go natt på er nu parynissar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0