Ja ja, fredag igen..

image327









Fredag igen.. jag borde vara i skolan nu, men det är en lång skoldag idag så jag går på föreläsningen efter lunch. Det är ändå inte obligatorisk närvaro. Har ingen lust att sitta där i 5 h iaf.

Igår ringde jag för att boka bussbiljett ner till Bosnien den 21:e och gisssa om det inte finns platser kvar? Nä klart att det är fullt! fan fan faaan!!! Jag har vetat att jag ska åka då sen jag kom men vafan det brukar räcka och ringa en vecka i förväg! Och baby som blev så glad för att jag skulle komma ner då för han trodde jag skulle behöva stanna några dar till och åka ner den 25:e ist! Ja nu har jag en bokad plats just den 25:e om inte någon avbokar! Hoppas hoppas! Jag vet det handlar om 4 dar mer eller mindre men eftersom vi kommer ha lägenheten för oss själva då mamma kommer vara här så är varje dag viktig! Jag kunde inte med att messa han att biljetterna var slut för han har deppat i flera dar nu och så ringde jag och så var han så happy för att jag skulle komma som planerat.. Kom igen nu, jag har varit snäll i år och om det är något jag önskar mig till Bayram, jul, nyår så är det att få sätta mig på bussen den 21:e och börja rulla ner mot älsklingen! Amen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns ju masssaaa bussar som åker ner.. ring en annan agencija .. :)

2007-12-14 @ 12:46:03
URL: http://Ermina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback