Tjohooo!

Det var längesen! eller var det? hehe, anyway.. har varit och jobbat, tjänat tillbaka pengarna jag spendera på smink & sånt när jag tog en snabb tripp till Bellevue. Har hängt hos pappa i restaurangen hela helgen igen men som sagt så har jag inte kännt för att gå nånstans. Igår vakna jag upp med halsont, huvudvärk och under natten hade jag frossa så jag mådde skit hela dagen plus mensen på det.. party! Influensan har jag ingen lust med så jag köpte alvedon på apoteket och tog ett varmt bad när jag kom hem och imorse så mådde jag mycket bättre :o)
Ska ta en överdos av C-vitamin nu också..

Jo just det, glömde the good news! Jag fick G på min förra kurs! Yeeeeeeey!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0