Tråkigt.. men den här videon livar upp stämningen

Satt och plugga lite i biblioteket idag.. sen drog jag till restaurangen för att hjälpa till lite men det blev att jag satt där helt i onödan för det var dött! Jag som hade behövt stanna hemma och plugga istället! Antagligen satt alla hemma och kolla på IDOL! Vet inte vem som vann ens.. not that I care..
Gick och hämta mitt paket från H&M emellan också :o) Ni får se vad som var i paketet imon.. uuh vad spännande.. haha :op

Nu ska jag skicka några söta sms till min älsklig som jag får träffa om två veckor! Funderar på att säga att jag kommer ett senare datum men dyka upp tidigare! En surprise! Vad tycker ni? Låter som en bra idé va?

Go natt på er från en Emina som sitter hemma ännu en fredagskväll!

CMOK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0