Första inlägget

Välkommna till Le blogg de moi.. min alldelles egna blogg.. bara min.. fast d e klart jag ska dela med mej!

Kan ju tala om för er mina kära läsare att d va riktigt snurrigt kring skapandet av den här bloggen. Kom inte på vad bloggen skulle heta.. Tack till min bästa kompis Miss Incognita för att hon orka sitta på msn o förslka hitta på namn till min blogg! kom igen, hur kul e d egentligen? sen e d la bara jag som lägger ner så mkt energi på nåt sånt! ja ja nu fick den heta Belliss iaf. Det va ett namn jag kom på åt en karaktär när jag spela WOW (world of warcraft) ba så ni vet ;)
Hur som helst så hoppas d blir kul o blogga nu när jag äntligen börjar greppa hur d funkar!

Vad bloggen kommer handla om vet jag inte än.. men gott & blandat typ..
Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0