Kvällens utgång + gårdagens shopping

Jag och Dino var ute med Dijana och Pasan ikväll. Trodde det var Dino som ringde och skulle säga att vi skiter i o gå ut för det åska o blixtra ute men det var Dijana.. lättnad! Hon fråga ifall vi ville gå ut med dem!? Jag glömde fråga ifall de hade bil men så ringer hon igen o säger att d är med bil! very nice :o)
Det blev dock inget oväder trots de svarta molnen.. vi köpte öl & snacks och körde till parkeringen där folk hänger o partajar typ.. det var svinkallt! ingen varm sommarnätt inte.. vi stod ute en stund men hoppa i bilen sen. Åkte upp i bergen för o se nån konstgjord sjö oxå.. very party.. Där uppe var det klar hmel och det var längesen jag sett att det varit så stjärnklart :o) romantic!
Ingen fick dock se min outfit så det får bli repris på den snart.. fick inte till nån bra bild men får försöka nästa gång.. lägger in bilderna på gårdagens shopping ist..

Måste gå o lägga mig nu..
natti natt på er!

Gårdagens shopping
(klicka för större bild)


♥ Vita sandaler ca 115 kr, lite romarstil över dem.. gillar dem för de är enkla men man kan lika gärna ha dem när man går ut på kvällen :o)
♥ Vita leggings, från turkista märket Kiki Riki ca 100 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0