Ljutibaba.. moi???

Var sur på Dino idag bara för att han blev sur när jag ringde.. samtalet börja bra sen sa han att han inte varit o klippt sig? jag fr¨ga why? bla bla bla.. o allt flippa, lr han flippa o skrek att han fan inte skulle gå o klippa sig ifall han inte ville! jag tyckte bara att kunde han hänga på stan hela dan så kunde han la fanemej gå o gö nått vettigare.. som o klippa sig! (han får aldrig tummen ur o klippa sig o varje gång tar d hur mkt tjat som helst innan han går o gör d!.. o nej han gör det inte självmant.. räcker med att se på hans frissa, haha) och hörde inte va mig mer efter vårt samtal "imorse" men han ringde runt halv 7 när jag var på stan med mamma o sa "hej surkärring (ljutibaba) det är Dino.." haha.. mitt nya smeknamn. ljutibaba, som betyder surkärring på bosniska fast d låter gulligare ;o)
Han o mamma stod o tjöta lite sen kom vi överens om när vi skulle träffas.. det blev promenad o så satt vi på en parkbänk lite för jag hade klackar :op gick hem till mig sen o hade det lite mysigt ;o) haha..

God natt ;o)


Kommentarer
Postat av: Ilvana.

Hej :D Ja, det är en blommig tunika med sidenband jag har. Älskar den. Joo då, lööve går bra hittils. Det är väldigt nytt så jag vågar inte skriva så mycket om det på bloggen. Han ska ner till Bosnien nu också, så det kan bli väldigt mycket ändringar över sommaren :( Kad ces ti u swe? Vad säger dino om det? Kram*

2007-07-04 @ 13:52:37
URL: http://ilvanaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback