På resande fot..

Har inte blitt så mkt bloggande den senaste tiden.. Sen pappa kom hit har vi varit på resande fot hela tiden. Har nog aldrig bilat runt så mkt i mitt liv :op
I fredags kom vi tillbaka från Kroatien och igår var vi i Sarajevo.. idag ska jag åka till min fars hemtrak och vara där tills på fredag då han åkter hem till Sverige igen! Orkar verkligen inte sitta i bilen mer, blir helt sne ju! Sen är det nästan minst 35 grader varje dag så aningen hot blir det!

Nu ska vi gå o försöka hitta en digitalkamara till mig och så ska jag försöka fixa så han får träffa min pojkvän eftersom han inte gjort det.. lite nervös över just den träffen men vi får se hur det går ;o)

Ha en bra dag!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Ilvic*

Jag saknar ditt aktiva bloggande :( Hoppas träffen med boyfriend och pappa går bra!

2007-07-30 @ 21:09:30
URL: http://ilvanaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback