Sunday night

Var ute med Elma på café och sen några rundur på stan.. en paradgata.. le typ sträckan alla går! hely full med folk! an tjej såg jag typ 5 gånger inom loppet av 2 h så ni fattar kanske :op så mkt småglin ute.. fan i deras ålder hade jag inte en tanke på o gå ut sådär.. vafan man lekte typ med barbie fortfarande! nu e all bara hyperaktiva.. shit, man känner sig gammal bara för att utvecklas så fort.. jag e ju bara 22 hallå!!!
Egentligen skulle jag gått ut med Dino och Mahir men så ringde Elma och vi har typ försökt pricka in dag o ses på men d e alltid nån som inte kan så det fick bli ikväll.. sen så tänkte jag att Dino bara sagt att jag skulle hänga med dem bara för han tycker synd om mig som mest sitter hemma.. nu slapp dom mig liksom! Dino ringde iaf och messa att jag skulle ringa han när jag var ute.. så jag squilla han från Elmas mobil. Jag hade ju skickat en massa sms te han men han hade ingen mottagning (jag trodde dom åkt ut i naturen på utflykt utan moi) så han fick la dem sen. Jag var hemma halv tio och ringde baby då. De hade varit och hjälpt Mahirs syster att flytta grejer, o huset är där de brukar åka ut så ja var när där med gissningen.

Dino snacka nått om att han fått upp ögonen angående mig.. att han förstått vissa saker.. så imon ska vi tala ut om oss har han sagt.. ser fram emot det! sen kan jag alltid få in ett "vad var det jag sa.." haha nä men mamma kom hem o gav mig en puss på kiden o sa 2Dino sa att jag skulle ge dej en puss från han" Hon hade träffat han på stan o han hade sagt att jag fått han o ändras en massa o att han först nu förstod saker han innan tyckt bara varit en massa snack från min sida :o)

Usch får inte in allt jag vill ha sagt i inlägget.. d blir bara rörigt o långt.. bloggar mer om det imon!

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0