Bara lite bakis *hihi*

Hade en mysig fredagskväll! satt nere vid floden (as usual) Jag har med mig filt och så sitter vi där, jag och baby med några öl och snacks. Det var fullmåne så humöret var på topp! Dino var iaf helt crazy, haha :oD
Runt tolv börja vi dra oss hemåt.. vi stanna till vid hans stamiscafé och vakten som jobbar där lät oss komma in och där satte vi oss o drog en varsin raki!..shit vad det slog! sen ska man ju inte dricka hembränd raki när man redan e smått full på öl, haha.. Jag fick nått skratanfall o garva ihjäl mig samtidigt som jag försökte o inte se waisted ut :op
Dino var uppe kl 8 imorse. Han var tvungen o gå till skolan o gö prov i nått ämne. Jag låg kvar i sängen.. när han kom tbx låtsades jag sova,hihi.. o han kom o pussa på mig! sötisen! sen log vi o drog oss lite o så käka vi frukost och sov lite mer.. Sen var ja tvungen o dra mig hemåt för jag hade bokat tennisbana kl 16 men precis när jag höll på o get ready så börja det regna! kunde ju ha vart hemma hos baby o haft det mysigt medans det spöregna sådär romantiskt :o)
Ikväll är det Dino´s utekväll med Mahir så jag ska på teater med mamma.. party party..
Nu ska jag gå o peela ansiktet lite o få bort gårdagens maskara.. skiter i o sova lite so jag tänkte men jag känner bara av vag baksmälla så I´m gonna be just fine!

Ha det bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0