Bedtime shejk :op

Baby var här.. vi skulle ha hyrt film ikväll men han hade inte lust, misstänkte att anledningen var att han ville komma härifrån tidigare men så var det inte alls enligt han! usch jag e supermisstanksam mot han för minsta lilla grej.. men jag tycker att tjatar man om att man älskar nån så får man fan ta och visa det! lr hur? inte stressa så fort man ska va med den personen man säger man älskar! ja ja, fick lite myspys iaf! förresten betyder myspys sex i bloggsammanhang? många som skriver det..haha :oD
Nu sitter jag här och lyssnar på arabisk musik.. love it! Var på magdansen ikväll så när jag e hemma sen, och själv så blir jag taggad till o träna på mina moves :o)

Har på mig ett av de nya linnena..visa det för älsklingen, han tyckte det var fint. 
Orkar inte ta några kort nu så det får bli imon! jo jag vet värsta seg..

Nu ska jag shejka lite, haha och sen sooova..
helst hade jag velat ha älsklingen brevid mej.. varm o gosig (min nallebjörn) men får la ta en av (de riktiga) nallebjörnarna :o)

Go natt/ Lahku noc ♥


Kommentarer
Postat av: Ilvana.

Svar; Ah det är nog bra, då ser du verkligen hur det är.. Men det ordnar nog sig :D Dovedi ga vamo hehe.. Nadji mi jednog :D Haha.. Da se ija dole vratim :P Haha