Blev en ganska så lugn dag iaf..

Jag som hade så mkt att göra idag.. Min vännina Dijana ringde inte men vi hördes av via sms. Hon var uppe hos sin pojkvän och de höll på att fixa nått så antagligen så ses vi omon ist.
Nu kom jag och mamma hem iaf, vi var och träffa instruktören i bilskolan.. jag fick körlitteraturen så nu är det bara att plugga :o) Instruktören sa att jag skulle kolla ingenom allt och ringa han sen så skulle han förklara allt. Vet inte hur det är hemma i Sverige nu men hör måste man bli godkänd på testerna innan man får sätta sig bakom ratten! så var det iaf inte i Frankrike där jag tog körlektioner men hann aldrig köra upp o så.. knas :oS
Nu ska jag satsa på Bosniskt körkort ist, haha..
Har lite skoskav av mina sandaler så nu måste jag se vilka andra sandaler jag kan ha.. jobbigt att alla e med klack! måste tänka så mkt på hur jag går då :op Fortfarande skitvarmt.. kl 17h var det 32 grader så jag vill og inte veta hur många det var idag när det var som varmast! hmm.. undrar ifall man kan gå ut i bara bikini? och sandaler såklart!
Näe nu ska jag fixa mej för baby kommer halv 9!

Have a nice evening!

Kommentarer
Postat av: Ilvana.

Hehe ah det är inte lätt :P Men isåfall hade jag tänkt mig med spets om det är genomskinligt. Neznam bogami, försök hitta några som inte är genomskinliga. Ta alltid det säkra före det osäkra. Även om du kanske köper dom nu så kommer du inte ta på dig dom ofta med tanke på att du är så osäker.

2007-06-18 @ 19:56:27
URL: http://ilvanaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback