Dagens första

Nämen har jag inte skrivit nått inlägg idag? hmm.. oj vad mkt ni missat va :op haha.. vänta ska komma på vad jag gjort idag.. aha ja just det! Var på träningen kl 12, det blåste och var kallt så d var måttligt kul o spela.. vi hade max 20 grader idag och med blåsten så var det faktiskt kyligt! igår var det ju 28 och i för nån da sen hade vi 40 grader så idag var det på med jeansen igen.. känner mig inte så kry heller.. hoppas jag inte blir sjuk!
Var på sista magdanslektionen ikväll.. vi körde tango koreografin och allt filmades och bara därför gjorde vi allt i otakt, haha.. sen när vi inte blev filmade så var allt bra.. :op
Mamma kom till dansen så efteråt gick vi o åt pizza :o) Ringde Dino när jag kom hem och han fråga om han inte kunde få gå ut med sina kompisar istället, fast ifall jag ville gå ut med han så var det ok.. ja sa att jag vill inte vara en bitch så d e klart han får va med dem ist men att nästa gång så kan han meddela mig under dan för Elma hade ringt mig under dan o frågat ifall jag ville ut ikväll! that´s our deal för kommer han i sista minuten (kl 21.00) o säger att han vill ut med nån så har jag ju ingen o va med för vi tjejer ringen o bestämmer sånt innan, inte som killarna här som bara stöter på varann på gatan o så.. Egetligen har jag ingen lust att gå ut men a deal is a deal lr hur!? Han  sa iaf att han skulle komma förbi runt halv 11 så vi får la se.. han har köpt nått som han vill visa..

Ska fortsätta o knapra solrosfrön och lyssna på musik.. blir kanske ett till inlägg innan läggdax!

Dagen första får bli dagens sista oxå.. :op

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0