Friday night

Det ser ut att bli en riktig sommarnatt :o) så jag och Dino drar nog iväg till parken och sitter by our tree ikväll! det var nån vecka sen sist för det har regnat några fredagar nu.. men inte ikväll :oD
Enligt Msn väder så kommer temeraturenligga på 25 grader kl 20.00 och hela 20 grader kl 02.00 inatt så det e nice! Funderar dock på vad jag ska ha på mig.. e så himla less på o gå runt i mina bellerinas hela tiden fast jag har sandaler. Alla har dock klack o det e ju inte så poppis när man ska sitta i en park.. Sen e min käre pojkvän liite svartsjuk så han tycker inte om när jag går i klack.. då kollar killar.. my god liksom! Han får helt enkelt vänja sig.. han brukar ge upp efter ett tag liksom.. min lilla baby :op Tar nog sandalerna med minst klack till och börja med, haha.. babysteps, lr hur?
Sover över hos baby ikväll.. länge sen vi hade det riktigt mysigt.. if u know what I mean ;o)

Vad ska ni gö ikväll da?
Hoppas ni får en mysig fredag iaf..

Puss&kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0