Hot hooot!!!

Ställde mobilen på ringning kl 10 imorse.. skulle busringa och väcka älsklingen så han går och klipper sig! det är liksom dags för ett beslk hos frisören och jag har ju tjatat så länge nu.. han går inte och bara gör det utan ibland blir ted till o med bråk pga av att jag tjatar men det hade jag ju inte gjort ifall han bara gick och fixa det själv! ja ja hur som helst.. Jag ringer och lägger mig igen.. och så ringer mobilen, det är baby
-"så du busringer och går och lägger dig igen?.."
-"..näe,jag ska inte sova mer.."
Jag ligger kvar i sänger och får ett sms direkt efter samtalet.. "upp med dig älskling" vafan spionerar han på mig eller?

The sun is shining :o) Igår var det skitvarmt.. tropisk värme sa dom på väderprognosen och visst fan var det hooot!!! Jag var och spela tennis då det var som värst, mellan kl 14-15 Fy fan, trodde jag skulle drabbas av hjärtattack! ska spela idag me :o/ enda positiva är ju att man blir brun då..fast bara på armar, ben och ansikte..
Vad har man på sig i den här hettan? funderar på att börja gå runt i bara bikini! (mina bikinisötisar från H&M kommer snart)

Kollade in MSN väder nu och idag ska det bli 29 grader i Zenica (Bosnien&Hercegovina)
image132
Stekande soliga hälsningar från Bosnaland!
Ha en bra dag ;o)

Kommentarer
Postat av: Ilvana.

Vad kul att du spelar tennis :D Men kan verkligen tänka mig hur varmt det är där nere. Men hur beställer du kläder från H&M där nere? Finns H&M där nere också? Ha det :)

2007-06-15 @ 11:52:39
URL: http://ilvanaaa.blogg.se
Postat av: Ilvana.

Jahaa okeej det är ju bra :) Jag har skrivit ett helt inlägg om vad jag ska pierca och tatuera. Klicka på längen "pierca mig" (texten som är rosa) på mitt senaste inlägg så ser du :)

2007-06-15 @ 12:08:08
URL: http://ilvanaaa.blogg.se
Postat av: Ilvana.

Haha vilken skön förklaring :D Ja, men där ville jag ha innan. Men det känns så himla ute nu. Piercingen i tungan kommer det bli till 100% men tatueringen vet jag inte vart jag ska ha riktigt. Vill ju inte ha det få ett ställe där det är synligt hela tiden eftersom jag vill kunna täcka det. Men jag tror nu att jag ska göra den längre ner på magen åt höger sida, precis vid troskanten typ. Fast det gör ondast där :( Har du några piercingar/tatueringar? :D

2007-06-15 @ 12:28:22
URL: http://ilvanaaa.blogg.se
Postat av: Ilvana.

Ja, men pierca dig i naveln. Jag har en och jag har aldrig ångrat den :) Hmm aah får klura lite till på vart jag ska ha tatueringen :) Min morsa ska förmodligen göra någon blomma eller något på bröstet. Haha.. She´s so bad haha

2007-06-15 @ 14:25:00
URL: http://ilvanaaa.blogg.se
Postat av: dzenita

hahah, on tebe zna na pamet ;)