I´m home!

Ja det är alltid lika roande att se på klockan och inse att jag är hemma från en "utekväll" innan klockan är 23.00 ens! haha.. de flesta tjejer här har utgång till kl 23 fast jag är ju från Sverige så jag får ju ränna ute hur länge jag vill men ändå e jag hemma tidigt :op
Ja ja tjejerna jag var ute med var ändå inte så party.. alla tre drack dricka och jag satt själv ed min öl, haha.. en öl kan man la ta för fan!

Jo igår kväll var mucho partej :o) Jag och Dino gick och satte oss på ett litet ställe.. typ en pub.
Har vart där ett par fredagar när vädret vart dåligt och oftast är det tomt när vi kommer men de spelar bra musik där och man kan snacka.. vi var la inne på vår tredje öl när det kom in två par.. en av killarna var en gammal kompis till Dino..
Först senare på kvällen så satte vi ihop några bord och satt tillsammans för stället stängde typ men vi fick vara kvar för vakten var där men dom får bara ha öppet till en viss tid så 23.00 släckte dom ner och sänkte musiken men det blev bara mysigt, synd bara på musiken som vi gärna hade haft på högre!
Hör nu på det här! båda tjejerna hette Emina.. like me! haha vad är oddsen liksom!? tre Eminor.. Dom var precis sådär party som jag vill ha mina tjejkompisar.. alltid trevligt när man klickar med folk direkt! men vi Eminor e ju sånna, haha.. vi dansa.. o va fulla hela bunten.. Vi börja dra oss hem runt halv fyra på morgonen! det är precis så det ska va när man e ute ju!
Så en lyckad fredag altså! precis vad jag behövde :o) jag och baby har det ju bra när vi e ute själva oxå men jag snacka om hur det skulle vara kul och vara ett gäng som partajar i början av kvällen och så blev vi ett gäng te slut :o)
image108
Bild på lilla paty-gänget som traskar hem genom stan..

Natti natt ♥

Kommentarer
Postat av: Ilvana.

Jag har aldrig fattat det där med att alla tjejer är hemma vid 23-tiden och nästan ingen dricker. Jag stör mig så mycket på det. När man är där nere så känner man sig som en lutalica och alkis jämfört med dom. Haha.

2007-06-11 @ 11:16:39
URL: http://ilvanaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback