Lördag

Älsklingen var på dåligt humör igår.. det gick över sen men han va lite deppig. Jag könde mig party och hoppades på en lika lyckad fredagskväll som sist men vi gick inte till det där stället för det var varmt ute och det regna inte så vi gick till parken ist! Det var mkt folk där och där vid bruka sitta (under vårt träd) var det upptaget och det var typ vått i gräset överallt men vi hitta en spot til slut.. jag traska runt i klack och shorts där :op Dino störde sig som fan *hihi*!Jag var ganska seg med ölen och drack bara en.. kännde inte för att dricka, men när vi skulle gå så kännde jag ändå av ölen! haha, vafan lullig av en öl :op vi hade iaf 3 öl kvar när vi gick.. vi stanna till med en av hans kompisar och d dela på en öl.. sen gick vi och tog en "sandwich" och öppna en öl där med :op och så stötte vi på två av hans kompisar och där drack vi den sista..så lite full blev jag till slut, efter sammanlagt 2 öl, haha.. Jag och Dino börja vissla efter två tjejer, vi e ju helt knäppa :oD Dom gick på andra sidan gatan och först vissla jag efter dem.. sen vissla Dino efter dem oxå o så höll vi på så! d roliga va att de vände på sig varje gång typ, haha..

Jag sov dåligt igen.. jag kan aldrig sova gott när jag sover hemma hos Dino :oS Imorse hade jag ändå lite baksmälla fast jag typ druckit nada.. taskigt!
Kl 15.00 var jag och mamma och spela tennis.. påväg hem börja det åska och blixtra som fan och när vi nästan var hemma kom regnskuren! vi blev pissevåta :o) härligt.. summerrain!
Vet inte vad jag ska hitta på ikväll men har ingen lust att gå ut för det kommer nog regna hela kvällen.. får se..
 
Bloggas mer sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0