Lugn söndag

Har varit en ganska lugn och solig dag :o) Var på magdansen idag och sen gick jag hem till Dino och var där nån timme.. Sen gick vi till "Jazz Club"  så jag skulle få se fiskarnna som simmar i balkans största uteakvarium mitt i uteserveringen.
Inga tropiska fiskar som simmar omkring där utan lokala sorter.. dom stora käkar de små :op sen har dom slängt in en lite skölpadda oxå :o) Fint är det iaf, kan tänka mig att det är mysigt att sitta där på kvällen..

Nu tvättar jag lite kläder och ska ta en dusch nu.. blir alltid på fixarhumör sent på kvällen..

Go natt på er iaf..
kisses♥

update: Bjuder på bilder..

Det var så fint väder idag och när jag var påväg hem till Dino så tog ja dessa två bilder med mobben från bron.. (Staden heter Zenica och ligger i centrala Bosnien)

image133
vänster om bron
image134
höger om bron :o)


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja söndagar brukar vara slappa.. fint det ser ut där i Zenica!
Ha det bra!