Mår piss..

Kan det vara vädret som gör att jag mår piss? Ont i huvudet.. sen har mina visdomständer börjat komma så har typ ont i hela käken oxå sen pmsar jag nog oxå för jag känner av min vänstra äggstock :o( tänk er allt det här i en enda röra!
Skulle hyrt film med Dino men när han kom hit så blev det att  vi börja gå ner mot stan ist.. på vägen fråga han ifall jag ville sova över hos han ikväll! jag sa nått som fick det o verka som att jag inte ville men jag känner ba att det är jobbit och sova där när jag inte känner att jag mår bra.. han blev lite sur.. Sen fråga han om vi inte skulle sätta oss på ett café men jag var inte så säker på ifall jag ville d så det blev att vi gick förbi där med och tog en promenad genom parken ist! haha.. helt cp, av idén om o hyra film, gå hem te han, sätta sig på café så blev det promenad :op men båda var trötta, Dino hade vart i Sarajevo hela dan så det var la därför allt blev så.. eg ville jag allt men ändå orka jag inget typ.. hatar när jag e sån..
Ska äta lite nu och sen sova.. hoppas jag vaknar utan huvudvärk imon.

Go natt & sov gott ♥


Kommentarer
Postat av: Ermina

ooh lylos dig, jag ska me akobogda :) dok zavrsim skolu o sånt!
Jo men när man har skoj o så längtar man ett helt år är 1 månad kort .. men men !
Jag bestälde korta shorts,linnen,tunika, väntat fan 2 måander jesu sega haha :) ..