Misslyckad shopping

Jag tror jag ska se ifall jag kan byta jeansen imon.. har svårt att se att de kommer töjas.. får sova på saken.
Köpte två par shorts oxå.. tänkte ha dem när jag spelar tennis.. ganska korta så jag tog två storleker större så att de blir lite längre men det e typ meningen att de ska sitta tight så det ser konstigt ut där bak för jag fyller u inte ut dem :o/ Funderar på och byta shortsen och ta ett linne med silverpaljetter ist.. hmm..
Fan jag kan typ aldrig komma hem med nått och vara nöjd.. hittar alltid nått fel när jag väl provar allt hemma! ibland löser det sig och jag behåller grejer men innan dess så måste jag grubbla och prova grejerna hundra gånger.. planera hur jag ska byta.. oftast får mamma fixa sånt för jag tycker det är skitjobbigt iblan, haha.. så sjuk jag e va? men ni vet här i Bosnien så funkar det inte med "öppet köp" och "bytesrätt" på samma sätt som hemma i Sweden.. speciellt inte när man köper på marknaden :op så det är mer ifall dom som har affären låter en byta..

Hoppas jag kommer på vad jag ska göra... fullt upp imn alts :op ska se ifall mit ID-kort e klart oxå!

Natti natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0